Erdei motoros túrát tartottunk a hegyekbe, hogy a sok érdekes hely közül megnézzük a számunkra legszimpatikusabbakat. Természetesen nem csalódtunk, ahogy még eddig semmiben sem itt, Yogyakartában!

Mindenhonnan elképesztő kilátás nyílt a völgyre, szomszédos hegyekre. Mindegyik helyen voltak a szakadék szélére épített különféle fotós helyszínek, és az erdőben elhelyezett szórakoztató érdekességek. Természetesen a fotózkodás sem maradt el sehol a helyi turistákkal, főleg idősebb asszonyokkal. Az egyik muszlim nő, annyira lázba jött, mikor beleegyeztünk, hogy csinálhatnak velünk közös képet, hogy megfogott, átölelt, és a fejemet úgy odarántotta az övéhez, hogy szépet szólt (Niki)…
Természetesen mindegyik helynek volt valami sajátossága is:

Egyik helyen a fenyőerdő volt a központban. Gyönyörűen kialakított kertben sétálhattunk és időzhettünk a fák alatt, nagyon hangulatos, végtelenül nyugodt és békés hely

Következő állomásunknak a különféle hobbitházak voltak a hely érdekességei. Itt lehetett egy kb 1 órás erdei mini túrára is menni, aminek a végén meglepő módon egy kilátóponthoz lyukadtunk ki. Ez az út is fenyőerdőn keresztül vezetett. Elképesztőek, és nagyon félelmetesek voltak, ahogy a szél fújja őket: épp csak kicsit lengedeztek, de pont annyira, hogy mikor egymáshoz ér a lombjuk, csörögnek-zörögnek, mint ha ki akarnának dőlni, pedig stabilan állnak. Nagyon elvarázsolt minket a lombjaik által kirajzolt kép is, ahogy felnéztünk az égre

Utolsó helyen pedig gyönyörű a napfelkelte a leírások szerint, de mi épp sötétedés közben érkeztünk oda, és így is elvarázsolt: olyan ezüstös színe volt az ottani növényzetnek, hogy nem hittünk a szemünknek! Az ég így is csodás színekben játszott, hogy a másik oldalon ment le a nap.

Reméljük egyszer bejárjuk alaposabban is

Ne maradj le

Iratkozz fel hírlevelünkre

Név(Kötelező)
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.