Indonéziára most csak 2 hónapot terveztünk, mert megyünk Vietnámba, Szingapúrba és Kambodzsába is Malajzia előtt, de módosultak a tervek… Indonézia megint beszippantott minket, ahogy tavaly is! 😁

Lombok itt van a szomszédban, de tavaly a Gili Air-en töltött 1 hónap és a Balin töltött 3 hónap alatt nem sikerült átjutni, gondoltuk most bepótoljuk! Mivel nem volt még repjegyünk kifelé, nem vezetünk bakancslistát ami hívogatna máshova, és nem hajt minket a “fedezzünk fel minél több országot” érzés, ezért úgy döntöttünk, hogy maradunk Indonéziában még 1 hónapot, Lombokon.

Így esett, hogy kibéreltünk egy mocit, felvettük a leégés elleni ruháinkat, motorra pattantunk, és egészen Panang Bai-ig, Bali komp kikötőjéig meg sem álltunk! Ez 1,5 óra volt Nusa Duáról indulva. Egy kis boltban vettük pár liter vizet, pár csomag rágcsát és poharas levest, hogy legyen mit inni-enni a 4-6 órás kompozás alatt, ami átvisz Lombokra.

Mivel szép idő volt, 4 óra alatt át is értünk volna Lombokra, ha a kikötés nem tartott volna még 1 plusz óráig! Este 8-kor jött el az idő, hogy újra motorra szálltunk, és a sziget észak-nyugati részére vettük az irányt, Senggigibe. Itt volt leszervezve szállásunk, egy kis lakás, egy nagy tégla épületben, amiben rajtunk kívül nem volt senki más. A lakással rendben is lett volna minden, csak nem számoltunk az iszonyatos hőséggel, amin a 2db ventilátor sem segített sokat. Máshol a fa bungalókban nem gond, hogy nincs klíma, mert szellőzik, de ez az épület sajnos jól magába szívta még Európa melegét is, így esélytelen lett volna normális körülmények között dolgozni, aludni.

Másnap megnéztük a közelben lévő tengerpartokat és nem nagyon nyerte el a tetszésünket, így egyértelmű volt, hogy továbbállunk. Felpakoltuk az összes cuccunkat a kis motorunkra és elindultunk délre, Kutára. És milyen jól tettük! A tengerpartok gyönyörűek, vannak zöldellő dombok, hegyek és még egy klassz ár-érték arányú szállást is sikerült találnunk, 2 perc motorral a tengertől. Természetesen klímás

A kép a mostani szállásunk feletti panorámát mutatja.

Ne maradj le

Iratkozz fel hírlevelünkre

Név(Kötelező)
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.