Ismét remekeltünk szállás téren, megint sikerült befoglalnunk egy elírt áras hotelt, de ez úttal nem adta olyan könnyen magát…

Érkezés előtt egy héttel, 12 napra megvettük az eredetileg éjszakánként 65€-ba kerülő reggelit tartalmazó szobát 10€/éjszakáért.

Érkezéskor viszont megdöbbenésünkre azzal fogadtak, hogy nem tudnak minket fogadni, mert nem volt jó az ár, amit ők jeleztek is az ügynökség felé, és azt az ígéretet kapták, hogy vagy fizetünk 45€/éjszakás díjat, vagy lemondjuk. Viszont hozzánk ez az infó már nem jutott el…

Így, a 30 órás utazásunk után, ahelyett, hogy bedőlhettünk volna a már nagyon várt, kényelmes ágyunkba, azzal töltöttünk el pár órát, hogy egymásnak magyaráztuk az igazunkat. Hiába láttuk mindannyian, hogy mindkét félnek igaza van, csak nem engedtek be, mert nem akarta zsebből kifizetni a különbözetet a főnöknek a recis (akiről később kiderült, hogy a manager, szóval erről szó sincs…), aki elírta az árat, csak azt hajtogatta, hogy amit fizettünk, az csak a reggeli ára. Mivel nem tudott olcsóbb szobát adni, és nem fogadta el, hogy nem kérünk reggelit sem, telefonálgatni kezdtünk a magyarországi ügyfélszolgálatra, majd pünkösd hétfő lévén a nemzetközire is, hogy oldják meg, hagy kapjunk egy szobát. Senkit sem sikerült elérni, így még 5x végighallgattuk a sztorit, hogy hogy és miért írta el az árat, és hogy ő jelezte a hibát, és nem várt minket. Mikor mi is kitudjahanyadjára próbáltuk mindig más érvekkel rávenni, hogy azért engedjen be, mert a foglalásunk most is aktív és rendben van, elsírtam magam (Niki) a fáradtságtól, mikor belegondoltunk, hogy a sok cuccal megint cipekedhetünk tovább valahova, amit épp sikerül majd jó drágán befoglalni így hirtelen, és hogy mi lesz a már kifizetett pénzünkkel.

Úgy látszik a török pasik nem bírják, ha a magyar lányok sírnak, mert egyből ment, és készítette a szobánkat

Másnap természetesen sikerült elérni a központi ügyfélszolgálatot, akik tisztázták a dolgot a szállodával, mert hogy a közvetítő cégnél akadt el az infó, és a foglalásunk természetesen él, és rendben van. A manager aznap legalább még 2x kérdezte meg, hogy hogy vagyunk, és mondta, hogy csak ne sírjak (Niki) 😂

Így azóta mindenki nagyon kedves, a szoba pedig nagyon szép, kényelmes és a reggeli nagyon fincsi

Ne maradj le

Iratkozz fel hírlevelünkre

Név(Kötelező)
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.