Míg anyunak egy örökkévalóságnak tűnik, hogy az összes gyermeke világgá ment, Lili, Noémi, Niki, és fogadott gyermeke, Peti is, nálunk sajnos igen gyorsan telik az idő:

1,5 óra repülő és 1 óra buszozás-vonatozás után megérkeztünk Monopoliba. Nem, nem a társasjátékba, hanem egy valóságos, kis csoda helyre, Olaszország csizmasarkának egyik gyöngyszemére.

A szuper szállás

Elfoglaltuk szuper szállásunkat 50m-re a tengertől, amit talán mi vettünk ki először, mert minden új, bontatlan és patyolat tiszta – volt. Teli hűtőnyi sör, tea, víz várt ingyen, talán a jó értékelésünk reményében – amit meg is fog kapni a hely, mert kifogástalan. Két szoba, két fürdő, két terasz: több, mint tökéletes!

Óváros

Körbejártuk a város Old Town részét, kiélvezve annak zegzugos, húgaim szerint “Máricsuj” stílusú, gyönyürű, hangulatos, fehér, teli virágos utcácskáit:

Gyönyörű strandok

Felfedeztük a környék fürdési lehetőségeit is: itt egymást követik a kis sziklák között megbújó, homokos, kristálytiszta vizű strandok. Nem lehet betelni velünk, csodálatosak!

Megkóstoltunk pár olasz finomságot, mint a pizzát, fagyit, sajtokat, olíva bogyókat, sonkákat, zöldségeket, Limoncellot, gyümölcsöket, és kávékat. Ez utóbbival volt egy kis problémánk, de tanultunk belőle: a szálláshoz jár a reggeli, ami itt úgy működik, hogy kaptunk ingyen kuponokat a tulaj haverja által vezetett kávézóba, és ott tudunk kérni enni-inni, ami tetszik. Otthon nem jelent problémát, ha “ice coffee”-t és “latte”-t kérünk, de itt kicsit máshogy értelmezték: előbbi helyett egy pohár jeget, egy mini csésze presszó kávét és egy pohár vizet, míg utóbbi helyett egy pohàr meleg tejet kaptunk. Ma már “coffee latte”-t kertünk, külön jéggel, ami teljesen rendben is volt. 😀

Ne maradj le

Iratkozz fel hírlevelünkre

Név(Kötelező)
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.